skip to Main Content

Je bestelling
retourneren

Heb je spijt van een aankoop of twijfel je of het product wel echt iets voor jou is? Uiteraard mag je jouw bestelling altijd binnen 14 dagen retourneren. Voor al je aankopen geldt een bedenktermijn van 14 dagen nadat je het product ontvangen hebt. Als je meerdere artikelen in één keer hebt gekocht, dan begint de termijn te lopen nadat je het laatste artikel hebt ontvangen.

Stap 1: Retour aanmelden

Download ons retourformulier en vul de linkerzijde van het formulier zo compleet mogelijk in. Vergeet niet je ordernummer en, indien reeds ontvangen, je factuurnummer in te vullen.

Stap 2: Retouradres

Download hier ons retourformulier. E-mail naar onze klantenservice via e-mailadres retouren@lightboxx.nl. Vergeet niet een kopie toe te voegen aan de verpakking waarin je de retouren naar ons verstuurd.

Ons retouradres is:

Lightboxx
Pelenerf 14
3861 PR Nijkerk

Stap 3: Retour verzenden

Wanneer je je bestelling naar ons verzend, dien je de artikelen van een degelijke verpakking te voorzien, om schade te voorkomen. Tijdens het retourproces heb je van onze medewerker een RMA nummer gekregen. Vermeld het RMA nummer duidelijk, het liefst boven op de verpakking. Je dient de te retourneren artikelen zelf voldoende te frankeren.

Vragen over retourneren

Wat gebeurd er als mijn retour is ontvangen door Lightboxx?

Als je product is aangekomen zullen we het door jouw retour aangeboden artikel of artikelen beoordelen. Binnen een aantal werkdagen ontvang je van ons een beoordeling en zullen wij de door jou gewenste oplossing in gang zetten.

Ik wil een nieuw artikel, kan dat?

Nadat wij je pakket hebben ontvangen, heb je het nieuwe product meestal een dag later in huis. Mocht het product niet meer op voorraad zijn, dan kunnen we deze voor je bestellen of eventueel een alternatief aanbieden. Is het artikel niet meer leverbaar, dan kunnen we je een alternatief aanbieden of storten we het aankoopbedrag terug op dezelfde rekening als waarmee je hebt betaald.

Hoe werkt het terugbetalen van mijn retour?

Wanneer je geretourneerde bestelling in ons magazijn is aangekomen en verwerkt is in ons administratiesysteem, zal er zo snel mogelijk een terugbetaling plaatsvinden. Een terugbetaling vindt meestal plaats binnen 14 werkdagen. Bij zichtbare gebruikssporen, missende accessoires of een ontbrekende verpakking heb je geen recht meer op het volledige aankoopbedrag. In dit geval krijg je van ons een deelvergoeding. Deze is altijd een door ons bepaald percentage van het oorspronkelijke aankoopbedrag.

Wat zijn de uitzonderingen?

Bepaalde artikelen, zoals een speciale bestelling of een artikel wat voor jou op maat is gemaakt kunnen wij helaas niet retour nemen. Ook beschadigde artikelen, of artikelen die zijn beschadigd als gevolg van een verkeerde of onjuiste installatie of geassembleerde artikelen, vallen buiten ons retourbeleid. Voor meer informatie over ons retourbeleid kun je contact opnemen met onze adviseurs. Heb je vragen over hoe je een artikel of een bestelling kunt retourneren? Neem gerust een contact met ons op. Onze adviseurs staan graag voor je klaar om al jouw vragen te beantwoorden.