Inmiddels zitten we al ruim 20 jaar op onze huidige locatie aan de Patroonstraat. Dankzij onze sterke groei van de afgelopen jaren is ons huidige kantoorpand te klein is geworden voor ons inmiddels ruim 20 man tellende team. Daarom zullen we rond het einde van het tweede kwartaal van 2019 ons huidige kantoorpand verlaten en verhuizen naar ons nieuwe onderkomen.

Duuzaam en circulair

Duurzaamheid en circulariteit staan centraal in ons nieuwe bedrijfspand. Zo is de constructie, zoals de gevelbekleding, gemaakt van duurzaam beton en kunststof en worden binnen in het pand alle plafonds afgewerkt met speciaal akoestisch materiaal dat is gemaakt van gerecycled papier. Vanwege het grote oppervlak van het dak hebben we gekozen om (deels) onze eigen energie op te wekken met zonnepanelen.

Uitgebreide Experienceroom

Om onze klanten nog beter van dienst te zijn staat de beleving van verlichting centraal in onze nieuwe Experienceroom in de Lightboxx. Het ervaren van verlichting in verschillende situaties en ruimtes is zeer van belang voor onze klanten. Zo krijgen ze een realistisch beeld wat verlichting kan doen en maken ze kennis met de nieuwste technieken op het gebied van verlichting, domotica en spanplafonds. In onze nieuwe showroom zullen we een aantal ruimtes waarheidsgetrouw inrichten en voorzien van de laatste innovaties op het gebied van branchespecifieke en maatwerk verlichting. Zo kunnen we o.a. een winkel nabootsen, een kantoorruimte, een horecagelegenheid of een woning.

“Ons team van lichtspecialisten werkt zowel voor bedrijven als particulieren aan de meest uiteenlopende lichtconcepten. Onze opdrachtgevers verwachten een representatieve omgeving en een showroom waar de verlichtingsplannen en producten bekeken kunnen worden. We zijn blij dat we op De Flier verder kunnen bouwen aan ons bedrijf”

Lightboxx Genomineerd Voor Gouden Parel Eemvallei 2021

Edwin

Directeur van Lightboxx

Kantoorruimte als Second Home

Om het kantoorgedeelte aan te laten voelen als een “second home” voor onze medewerkers, hebben we de architecten van Ddock uit Amsterdam gevraagd om een interieurconcept te ontwerpen voor ons kantoor. De wens is om het kantoor minder dan een gebruikelijk kantoor te doen laten voelen, maar meer dan een 2e huiskamer. De werkplekken zullen volledig agile opgezet worden. Daardoor kan iedere werknemer er op ieder gewenst moment voor kiezen om staand of zittend te werken, of van plek te wisselen.

Wat betreft het oppervlak aan kantoorruimte kunnen we spreken van een verdubbeling. Momenteel bevinden zowel de buiten- als de binnendienst afdelingen zich op hetzelfde kantoor. Hier komt in het nieuwe kantoor verandering in. Beide afdelingen krijgen ieder een apart kantoor. Daarnaast krijgen ook de afdelingen marketing, inkoop en administratie een eigen flexibele werkruimte.

Shop-in-shop Remy Meijers

Wij zijn trots om bekend te mogen maken dat interieurarchitecten Remy Meijers een prachtige shop-in-shop zal openen binnen ons kantoorpand. In deze shop-in-shop kun je wooninspiratie opdoen met het assortiment hoogwaardige designmeubels.