Wij delen nooit facturen via een online platform of een Microsoft-pagina. Open daarom nooit deze bijlage! Alles wijst er op dat er geen data verloren is gegaan of in verkeerde handen is gevallen, aangezien dit alleen een phishing mail betreft. We doen hier voor alle zekerheid nog onderzoek naar.

Onze welgemeende excuses hiervoor. Zoals u zult begrijpen hebben wij hier geen toestemming voor gegeven en zijn we zelf ook slachtoffer hiervan geworden.

Allereerst is het belangrijkste uw wachtwoorden van uw Microsoft account direct te wijzigen. Gebruik altijd een sterk wachtwoord welke niet makkelijk te raden is. Tip: Gebruik de wachtwoordgenerator van Avast op https://www.avast.com/nl-nl/random-password-generator

Vraag uw ICT bedrijf uw apparatuur (PC) na te kijken en eventueel op te schonen indien er malafide bestanden zijn binnengehaald.

Wijzig ook al uw andere wachtwoorden van eventuele software of accounts die op uw computer aanwezig zijn. Hiervoor geldt altijd: “better safe than sorry”.

Vragen? We helpen je graag verder

Heb je vragen over onze facturen? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice. We helpen je graag verder.