Klaar voor de toekomst

De voorliefde voor het bakkersvak is er met de paplepel ingegoten. Zo hadden de ouders van Dennis een broodbakkerij en die van Ciska een banketbakkerij. Ruim 27 jaar geleden namen zij het winkelpand van bakkerij Montfrans over en zette de zaak voort onder de naam bakkerij Toebast. De bakkerij is nu niet meer weg te denken uit de winkelstraat van het dorp. Onlangs is de winkel grondig verbouwd om het weer helemaal toekomstbestendig te maken.

De nieuwe generatie

Investeren in de toekomst is heel belangrijk volgens Dennis. Met dochter Fabienne als eigenaar in het vizier, is het einde nog lang niet in zicht. Zij staat namelijk al dagelijks in de bakkerij om de gasten te voorzien van een goed gevulde maag. Je kunt haar voornamelijk vinden in het nieuwe chocoladeatelier, waar ze de bakkerij voorziet van handgemaakte chocolade. Na deze verbouwing durven ze wel te stellen dat hun bakkerij helemaal klaar is voor de toekomst.

Verse producten aantrekkelijk uitlichten en daarmee de verkoop stimuleren, vinden wij altijd een mooie uitdaging. Daarvoor hebben we een strategisch lichtplan ontworpen om het brood en banket er zo smakelijk mogelijk uit te laten zien. Op die manier zien de producten er zo vers uit als dat ze daadwerkelijk zijn. Dat is een van de belangrijkste aspecten waar we rekening mee houden wanneer we een lichtplan maken voor een bedrijf in de retail- en foodsector.

Een strategisch lichtplan

In de winkel van Bakkerij Toebast hebben we op strategische posities onze high-end Keylight spots geplaatst, waardoor het assortiment eruit knalt. Alle verlichting is op de producten gericht, waardoor je geen enkel aspect mist. Er zijn LED-strips onder de toonbanken in de zaak geplaatst om een warme en gezellige uitstraling te creëren. Zo komt de gezellige sfeer van Hoevelaken ook terug in het interieur van de bakkerij.